kl.04

eh ja. Den tiden vaknade jag i morse. Så trött på att ligga i sängen och snurra så det var liksom lika bra att kliva upp. Nu är kl.07.08 och jag har hunnit med en timmes pw och lång frukost. Kaffet får vara min räddning idag..Vid åtta ska möta upp ett par kollegor för ett skolbesök så det är inte aktuellt att hetsa till jobbet. Skönt faktiskt! Nu när jag jobbar 80% ska jag inte få plus på flexen (vilket vore minst sagt puckat iom att jag går ner i lön!) så övertid är inte ett alternativ!
 
 
Har haft på känn om ett svampstället i Östhammarstrakten och igår efter ett hembesök svängde jag förbi och visst! Hittade höstkantareller! Två påsar till frysen och eftersom det är "tidigt" på säsongen för den sorten så kan jag fara tillbaka och plocka upp dom som nu var små. (om ingen annan också plockar där(!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback