Lördag i Uppsala

Alltid ska det vara nånting i livet som skakar om (eller är det kanske jag som ser till att det skakar om lite nu och då?) I onsdags krockade jag med en bil som gjorde att jag blev rejält chockad. Tog två dagar att landa och polisen ringde och gav mig en böter på två tusen kr. tackarrrr...(!) Förstår faktiskt inte riktigt syftet med med bötern men polisens rutiner är ju inte alltid så logiska.
 
Men. Idag vaknade jag på det bästa sättet. (Eller jag vet Ett bättre sätt) men för att vara förutsättningarna så var det himlarns mysigt. Pling i telefonen med ett fint sms tidigt på morgonen. (what to say?)
 
 
Jag har pluggat en del idag men nu sitter jag fast så jag får vänta med programmeringen till måndag då jag förhoppningsvis får svar av läraren via forumet angående varför koden inte fungerar som jag vill. (börjar närma sig slutet nu iaf!!!
 
Snart ska jag till T för spelkväll och lite vin. Ska bli jäklarns trevligt. (och skönt med paus i plugget)
 
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback