middag för mormor.




Igår hade vi syskon Edin (plus flickvänner såklart :) en middag för mormor. Våra föräldrar med respektive var iväg på något som kallas för Matstafetten så vi hade huset på gulsparv inklusive mammas webergrill till vårt förfogande så helgrillad kyckling stod på menyn.

Däremot fastnade inte vår kära mormor på bild men det kanske dyker upp andra tillfällen. Hon är rätt kameraskygg vår mormor. Middagen blev iaf väldigt sen men ack så god.


Nu är jag åter i Uppsala och insåg på tåget ner att jag har en muntlig tenta imorron. ehum.. Får ju se hur det blir med den saken. Har iaf förberett mig bäst jag kan nu på kvällen. Så jag hoppas det ska gå vägen. I värsta fall så får jag ta en omtenta.

Dags att sova, Östhammar imorron. nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback