fotostund med Emmas kamera.



Idag har jag fått en introduktionskurs i hur man hanterar en systemkamera av min lillasyster. Jag ska ju att köpa en men innan jag gör det måste jag ju veta lite om hur det fungerar och vilka funktioner jag tycker är viktiga. Mitt mål för sommaren är att köpa en ny dator och systemkamera och bli insatt i både illustrator och photoshop, man vet aldrig hur framtiden ser ut och som kognitionsvetare (interaktionsdesigner eller frontutvecklare är det bra att kunna det där, vilket inte är mig emot. Det är ju skitkul!)

Ikväll ska vi iväg och äta middag hos mammas Pär, jag har faktiskt aldrig varit hem till honom så det ska bli lite spännande. Ha en fin kväll, det ska jag och min familj ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback