"we are Chamonix!"

Hello, fanns inget internet på Centret så det blev inga uppdateringar. Sedan blev min andra telefon (Iphone) stulen vilket inte känns så kanon direkt.

Men. Förutom all olycka så jag har haft en helt fantastisk vecka i Alpdalen. Chamonix är mig varmt om hjärtat och UCPA-människorna är något speciellt. Varma, trevliga och fina människor. "We are Chamonix" som vi så fint sjöng (läs skrek) på Chambre Neuf.

Strålande sol varje dag så skidåkningen har varit en fröjd hela veckan. Tyvärr så har inte de franska bergen sett snöfall sedan Januari så nysnö var det inte tal om. Känner däremot att jag har utvecklats i skidåkningen och kan hantera offpiståkningen bättre nu. Bra tekniktips av guiden Jean.

Imoron är det åter till jobb och skola. Inte så taggad direkt.

Grattis på födelsedagen T, lät kanon med picknick ute i Öregrund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback