Tenta-P!

Hello, nu är jag i tentaperioden igen. Har en hemtenta att avhandla till på söndag och lite kompletteringar på webbdesignskursen som jag måste fixa men det har jag nästa vecka på mig att göra. Är lite ojämn i den kursen, fick vg (u/g/vg) på första uppgiften och kompletteringar på andra haha, men det är svårt att hålla en jämn nivå när man pluggar och jobbar så jag skyller på det.




Shit vilket vårväder det är, veckan har varit bra. Kommit fram till att jag måste köpa en ny klänning till nästa helg. Blev inspirerad när jag kikade i S garderob i veckan. Var på tjejhäng mitt i veckan, nästan glömt bort hur man gör(!) När man är student har man liksom tid med sånt där, träffa vänner på vardagarna och bara äta lite mat, fixa och planera inför kommande helger. Skönt att bli tillbaka dragen i en "ung" vardag igen istället för den här jobba-träna-äta-sova vardagen som är så himla mycket tråkigare.


Got to goo!


Kommentarer
Postat av: M

Mycket på agendan, hur orkar du? :)

2012-03-25 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback