Denna svenska sommar

Man kan näästan ana solen där ute men åh vilket tråkigt sommarväder det är i år. Det har iaf slutat regna så jag ska nog ut på en löprunda. Igår var jag ute på milen, kanske den skönaste milen på flera veckor. Ibland känns det som att jag lätt kan springa en mara med en okej tid, utan problem och igår var det så. Men. Eftersom löpning är terapi för mig så är inte tanken att jag ska köra helt slut på mig själv så jag tappar sugen. För ibland blir det så, när man jagar tider och puls. Därför avrundade jag efter drygt en mil.
Viktigt att komma ihåg; terapi. Inte tider.
 
 
Ikväll ska jag och Madde, (eventuellt Johanna) på v-dala. Erica kan inte vara med och henne kommer vi sakna ikväll naturligtvis. Och ännu mer när hon flyttar till sthlm. Tack och lov för norra sthlm och inte södra. (!). Vin och härliga samtal med vänner är något jag verkligen uppskattar i mitt liv. 
 
"Alla flyttar till sthlm", ungefär så känns det. Efter sin examen. Först Flips, sen Erica. Om en snar framtid förmodligen även jag och kanske Madde. För jag vet ju att Uppsala är tidsbegränsat för min egen del. Uppsala är nuet men inte framtiden. Det känns bra, för Uppsala bär med sig svek och tomma löften från både såna som kallade sig kärlek och vän. Det kommer alltid kommer finnas där, oavsett hur fantastiskt bra jag har det idag. 
 
 
Jag vet inte riktigt vad allt det här kom ifrån för det jag egentligen skulle säga med det här inlägget var att sommar och blogg hör inte riktigt ihop. Därför har jag Instagram; chenjenny. Vardagskommunikation med bilder. On.The.Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback