En helt vanlig kväll

Idag fick jag bestämma maten och då blev det klassisk svensk mat ala Edin. Köttbullar med potatis, broccoli och lingon direkt från frysen.
 
 
 
Det var jag mamma och Daniel som kockade i köket idag. Paus från grillandet. Daniel pausade och busade med Bruce, Pers fina vovve.
 
 
Vi rullade och rullade alla bullar...Lingonen blev sylt.
 
 
 
Hur gott som helst! Den här rätten åt vi ofta när vi var små.
 
 
Sen drog jag iväg med bilen för att träffa Lisa. I Härnösand stannar vi inte för tågen, här stannar vi för segelbåtar som ska förbi. K.U.S.T.E.N.
 
 
 
Vi fikade på ett urmysigt café/restaurang med ekostil. Riktigt mysigt och dit ska vi imorron igen för att äta lunch!
 
Avslutade kvällen med en promenad och headset i så jag kunde prata med maddos en längre sväng.
 
Nu sängen. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback