torsdag=snart helg.

Bloggen får lida lite, fullt upp på både jobb och skola just nu, eller det kanske alltid är så? Funderar skarpt på hur jag ska klara den här webdesignskursen, eventuellt får jag ta lite rest och fixa klart den till sommaren då jag har semester. Måste faktiskt prioritera att leva lite också. (Usch vad den här bloggen håller på att bli tråkig, bara skola skola skola..)


Mindre bra tajmat är att jag har fastnat för svt:s nya serie Äkta människor, men till mitt försvar så passar den väldigt bra att följa iom min utbildning. Där har ni anledningen till att filosofi är en viktig delvetenskap i kognitionsvetenskapen.


Imorron är det äntligen fredag och då är det tentafest. Inte min tenta då, (tack och lov!) utan maddes men festen går jag ju gärna på. Skulle egentligen på fredagsmys men det får bli en annan kväll, lördag kanske?



Den här låten får mig att le, dessa fina, fina ord. Det är nog för att jag ibland känner mig som tjejen i videon. Eller rätt så ofta känner jag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback