fredag.

godkväll.
 
Fredag. Den här veckan har varit konstig. Har haft en seg och onödig känsla i kroppen hela veckan. Trots att min vecka har sett ut som följande:

Måndag: Löp 6 km
Tisdag: Löp 6 km Middag hos Sofia med Madde.
Onsdag: Middag på station med ett par kollegor. Strålande S.O.L. Lång promenad med p3 dokumentär i lurarna efter middagen.
Torsdag: Löp 5 km. Middag hemma hos mig med Sofia Madde och Robin. Efter det spelade vi Munchkin i några timmar (funfunfun). 
Fredag: Löp 6 km. Äntligen hemma i soffan (!). 
 
I helgen ska jag till Sthlm en sväng och träffa Filippa, sen ska jag faktiskt mest ta det lugnt tror jag, och lära mig wordpress. Over and out. (sov helt värdelöst i natt, somnade vid tre, jobbiga drömmar och vaknade av mitt eget tandgnissel vid typ femtiden. fan också för denna dumma ovana jag har börjat med.) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback