Istället för konstiga proteinshakes.

Tänkte dela med mig av mitt braiga smoothierecept. Det här innehåller bara naturliga produkter, sånt som är Bra för kroppen. Alltså inga konstiga konstgjorda grejor.



- Naturell yoghurt (man kan också ta turkisk yoghurt och blanda ut med mjölk)
- 1 banan
- 1 rått ägg
- Frysta hallon
- Frysta blåbär
- Solroskärnor
- Krossade linfrön
- Pumpakärnor

Let it blend.

Slurpa upp med sugrör. Då blir det godare!

Mixer är kanske den bästa investeringen du kan göra. För lite fruktigare drinkar efter en löprutt kan man gärna blanda lite apelsinjuice (jag brukar köpa icas eller Brämhults för jag orkar inte pressa själv) och mixa med ett par andra frukter. Igår körde jag apelsin och två kiwis. Blev väldigt gott och vilken vitaminkick kroppen får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback