Du ljuger bättre än vad delfinerna simmar.

Har haft en bra helg! 
Igår var det jen-tesskväll. Vi åt middag, drack vin och pratade. Vi kan konsten att skratta och gråta för att sen skratta igen. Vi var ute och dansade Hela Natten Lång med ett litet stopp på vårat ställe Tilltugg. Det var längesen det var så kul att gå ut! Jag fick som vanligt dansa bugg, väldigt kul. Nu längtar jag ännu mer till December då jag och min bror ska ner till Malmö för då blir det alltid mycket dans, med experten på dans.
Nu väntar en veckas jobb, sen ska jag tillsammans med min moster och co åka hem!
Hem till Härnösand och hem till min fina fina familj!

Kommentarer
Postat av: essays

Igår var vi på Scandic Hotell, konferens hela dagen och finfin middag på kvällen. (Sjukgymnaster, arbetsterapeuter och läkare, från hela landet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback