Fredag

Idag har jag och en kollega haft roliga arbetsuppgifter, vi har varit på jakt efter fler grejor till vårt nya fikarum och lunchrum, det blir så fiiint. Idag hängde vi på IKEA, åt lunch och letade gardiner mm. Jag kom hem med en minijulgran som nu pryder mitt fönster så fint. Smygbörjade med julpyntet redan idag. Hittade också tyg till min fotölj. Andra gången, sista gången. (Hoppas jag..)



Ikväll jag har pluggat tillsammans med J, vi har kommit en braaa bit på vårt grupparbete..fortsättning följer.
Har också hunnit prata med en mycket pigg pappa. Han var helnöjd för han kikade på timråmatchen live via Ipad och ett mycket bra tv-kort, tur med teknik ibland.

Kommentarer
Postat av: T

Vad härligt att han är piggare :) Kram

2011-11-25 @ 21:04:27
Postat av: jen

ja det är braa :)

2011-11-25 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback