Hösten

Alltså jag måste medge att jag gillar hösten, eller det kanske bara är denna höst?
Iaf så har jag ju givna planer att se fram emot så det är kanske inte så konstigt!
Det mesta smäller i november!
Inleder sista helgen i oktober med en liten trip till Birmingham, mmm! För att hälsa på min kära Flips!
Sen flyttar ju Tess upp samma helg vilket känns helt galet bra!
7 nov, ska jag tydligen på bal (!) när var den senast? Studenten kanske, om man inte räknar banketten förra våren (vilket man givetvis inte gör haha).

Och sist men inte minst så kommer ju förhoppningsvis Lajs ner denna helg och förgyller min vardag!


Kanon!


Ps. Detta är kanske det godaste jag någonsin ätit. Min bror bjöd på riktig Champange, löjrom och räkor när vi hälsade på i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja det ska verkligen bli hur bra som helst! Hoppas jag kan hänga med på bal, vore sannerligen kungligt alltså!

2009-10-10 @ 13:33:47
Postat av: Jossan

Roligt att du kommit igång med bloggandet igen =)

Postat av: Jossan

Roligt att du kommit igång med bloggandet igen =)

2009-10-13 @ 20:26:31
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback