snö6

Sedan i torsdags har jag tävlat i dagarna tre. Har varit riktigt roligt och vi vann pris för bästa lag-anda. Det känns nice att vinna nåt (är ju ganska viktigt ändå) när vi inte vann själva tävlingen.
Det enda delmomentet vi i vårat lag vann var "hundra meter rödtjut" aka, 5 ur varje lag (vårat som var det enda laget med bara tjejer och endast fem tävlande, så vi deltog i alla tävlingar)  skulle springa hundra meter med en femliters dunk med dörvin som sedan skulle drickas upp på snabbast tid. Ganska stolt att vi vann just den tävlingen måste jag säga haha!

Tävlingarna avslutades med en sittning på lördagen och sedan fest på kåren (villan) och det var riktigt roligt.
Sen har det hänt några mindre roliga saker också, men dom är inte värda att få plats här på bloggen så vi lämnar dom osagda.


Värdelös bild jag vet, men tyvärr den enda jag har. Min outfit jag hade under dessa tre dagar. Hippie.


Kommentarer
Postat av: tess

haha fan vad het du är hippie-jen!

Postat av: Carro

va du är söt

2009-02-16 @ 19:33:27
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Malin

Grymt, älskar hippie-stil :)

2009-03-17 @ 23:51:56
URL: http://malinbenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback