prioriteringar??

såg på film med filippa och jossi för några dagar sen, i söndags tror jag det var!
filmen var jättebra, kommer dock inte ihåg vad den hette..

men iaf så var det ett bröllop i filmen och detta fick oss att snappa upp ämnet ganska snabbt,
men flippos tunga fundering var ändå bäst

Filippa: "alltså, undra hur många kompisar man kan bjuda på sitt bröllop, jag menar man har ju inte råd att bjuda hur många som helst ju??"
Jag: "men hallå, det största problemet är väl ändå att hitta rätt karl, inte hur många kompisar du kan bjuda??"

Det där är filippa i ett nötskal, haha! hennes största problem var hur många hon kunde bjuda, inte vem hon skulle gifta sig med! du är störd filippa  :)

Dagens låt: Danny - Play it for the girls . (kunde inte låta bli, den är ju faktiskt bra!)

Kommentarer
Postat av: flips

men va fan, karln är väl inte det viktigaste?=)

Postat av: Helén

haha jaaa den låten är faktiskt bra! haha haha given kommentar iallfall..vad jag vet så är karln det första problemet...vore skönt om det bara va det andra men men sånt är livet

2007-06-28 @ 12:21:23
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: Terese

Hahaha, faan va kul. Jaa som sagt, de tär ju hur man prioriterar.. haha

2007-06-28 @ 16:48:15
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Terese

Men faan allvarligt Jen, missa låten förut. Uscha för Danny bögpojke.*kväljningar*
haha

2007-06-28 @ 20:17:49
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback