jag är också kär

i ett par skor, kostar 1000 kr, lacoste. vill verkligen ha dom men vette tusan när jag ska köpa dom..

intressant dag på skolan idag, haha helén vet hon vad jag menar haha!
imorron ska vi träffa gruppen och gå igenom ett arbete om övergrepp på barn, intressant men jobbigt ämne, ännu jobbigare är det att läsa igenom det.. för jag är så trööött :P men nu ger jag upp har läst femton sidor iaf och gjort lite anteckningar på vad jag tyckte såg lite knasigt ut

var på spexmöte ikväll också, lite drygt för vi packade in en massa iförrådet, dagen fråga, vad har medicinar spexet alla dom där grejorna till, och dom kan ju omöjligt ha koll på allt!

dagens dryga var att jag upptäckte att mitt minnes kort till min trasiga (buhuu) kamera inte funkar i den andra vilket suger ganska rejält för ett sånt minnes kort vill jag icke köpa nu! så inga bilder från mej kommer det bli på ett tag iaf. enjoy säger jag på den

Dagens tröttaste var jag tess och helén på combaten, vilket skämt vi var, stod bara och garvade oss igenom hela passet. förstår att dom var trötta idag för dom två höll fortet igår kväll men jag, jag gick ju och sov vid elva. hm?? skumt iaf!

nu ska jag lägga mej och sova i min stökiga icke diskade lägenhet, haha!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha då är vi två då :) vatten och bröd så kanske man har råd haha

Postat av: Gooodamerica

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-11-10 @ 08:07:21
URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback