torsdag är den nya fredagen!

Hellu. Redan hemma från jobbet och klockan är bara 16. Friskvårdstimmen jag brukar ta på fredagar tar jag numera på torsdagar (svårt att komma in i den rutinen). Men. Iaf.! Fan vad det känns wunderbar att vara ledig imorron, eller ja. Ska till jobbet en sväng för handledning av en liten pojke som ska påbörja sin CI-terapi men sen är jag ledig. 
 
Min lägenhet ser ut som crap så den ska jag städa idag är tanken. Först en PW för imorse tog jag en kortare löprunda innan jobbet (5 km) och sen städa. och plugga såklart. 
 
Egentligen var det tänkt att Göteborg skulle åka till Uppsala men Uppsala åker till Göteborg imorron. Om vi inte hörs innan dess: Ha en bra helg! Tjip!
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback