Sunday, I don't like you.

I vintras och i våras så kom jag till någon sorts fred/peace med söndagar, tyckte om dom ganska så mycket. Men nu. Nu har jag gått tillbaka till att tycka rätt så illa om dom igen.Trots detta ska väl kanske inte glaset vara halvtomt utan halvfullt.(?) Har ju haft en väldigt, väldigt fin helg. Mer än vad man kan begära egentligen. Så trots att det innebär att den måsta avslutas med en tomhetskänsla så är det värt det. 
 
 
 
 
 
 
(Nu ska jag försöka hoppa i mina rutiner lite snabbt här på söndagskvällen, hinna skriva klart min rapport till uppgiften som ska in i kväll, springa och eventuellt handla. Eventuellt avvaktar jag med handlingen tills imorron. Tror nog det är bäst. Så slipper jag stress.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback