snart fredag!!

Tomt här på bloggen (känns som att jag skriver så i varje inlägg..)

men vardagen gör ju liksom sitt, just nu håller jag på att avsluta en tentaperiod (fy h-vete vad jobbigt det har varit den här gången..) och imorron ska jag till jobbet en sväng innan jag hoppar på tåget till Göteborg! (äntligen!)
 
 
Hittade precis den här gamla bilden (gillar den skarpt!). Den passar ganska bra idag, jag och Tess gick på en pw idag och då kom svunna tider upp för en stund. (var sak har sin tid kan man ju säga!) Det tempot vi hade där och då skulle vi inte palla idag, och tur är väl det!
 
 

Kommentarer
Postat av: T

Haha nej vi skulle definitivt inte hinna med de där brudarna idag!

2012-10-26 @ 07:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback