fredag

Att vara ledig innebär, lång frukost. Knappra lite kod i lugn och ro. och eftersom jag har gått från clueless till lite koll tänkte jag faktiskt fara iväg till bikupan snart och leta lite prylar till mitt hem. (Ska ju snart få min älskade dörr!!) så jag tänkte fira med att köpa ett skoställ. Har fått höra "vilken skohög du har.." ett par ggr nu så jag antar att det är dags. ehum. Har dessutom två kassar med kläder som jag ska lämna där. Ut med gammalt in med annat. ^-^
 
så här ser jag ut när jag fredagsledig här hemma på förmiddagarna! Kan ju inte annat än älska dessa fredagar. 
(och det där med den sänkta lönen) Det fixar sig, jag går ju inte minus och allt utöver det är ju faktiskt kanon!
(har man levt på studielån i över tre år så vet man hur man ska vara ekonomisk!) För att fira detta ska jag köpa mig ett nytt kylskåp som har en kombinerad frys samt ett par fina skidor om jag hittar ett par som passar mig!
-__- (<----söt groda)
 
 
Igår fick jag ett otroligt hemskt besked från en fin kollega. Ta hand om era nära och kära medan de finns här. Ibland vill man bara svära åt livets svåra sorger och prövningar.

Kommentarer
Postat av: M

Tjusigt! :)

2012-10-08 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback