eyes

Hej.
Nu äger jag mina första glasögon. Läsglasögon. Känns väldigt bra och mest känns det skönt för mina ögon.
Jag har alltid sett mig som en person med glasögon men jag har aldrig haft några, så det här känns bara väldigt rätt.

När jag har lite vin i kroppen, (spec på ett dansgolv) brukar jag sträcka mig efter de glasögon jag ser, nu ska jag sluta med den saken. Jag har ju mina egna!



hej.
För övrigt är det ett stort orosmoln just nu så jag är redo att åka hem till Härnösand om det behövs. Men har också anmält mig till en mottagning. Det är dags för mig att gå dit nu och prata om mina toppar och dalar, varför jag är så arg/glad/ledsen i en jättekarusell, och framför allt varför jag är så besviken och rädd.

Men, jag är på väg tillbaka till mittlinjen. Så hej och välkommen.
Nu äger jag mina första glasögon. Läsglasögon. Känns väldigt bra och mest känns det skönt för mina ögon.
Jag har alltid sett mig som en person med glasögon men jag har aldrig haft några, så det här känns bara väldigt rätt.
När jag har lite vin i kroppen, (spec på ett dansgolv) brukar jag sträcka mig efter de glasögon jag ser, nu ska jag sluta med den saken. Jag har ju mina egna!

Kommentarer
Postat av: M

Stabila glasögon!

2012-05-09 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback