Lördag i Uppsala

Idag har jag hängt med Tess och Tommy, ni är ju så söta ihop! Vi har härjat runt på loppisar och kikat runt, utan större lycka.  Avslutade allt med en god lunch på Lingon. De har någon slags lunch/brunch där på lör-sön med fiskar och lite annat, passade mig fint. Vet inte riktigt om t och t gillade det så mycket dock, de är ju inte så inne på fisk.

Efter att jag sa hej då till dom gick jag förbi ett par butiker och hittade fredagens klänning på rea.! Nästa helg tar Fina Erica examen och då är det finmiddag på ÖG, innan det ska vi på banketten där det ska hurras för alla duktiga studenter som nu avslutar sina liv som student.



Ser rörigt och slafsigt ut men gott var det!







Bättre kunde det inte bli. Funderar på om den ska sys upp på framsidan så knäna tittar fram men spara längden på baksidan, för att ge en liten elegantare känsla på klänningen. Ikväll ska jag promenera över till Madde för att kika på bilderna från Rom och konferera lite om klänningen.

Ännu en lyckad dag. Jag har så många fina saker att se framemot. Nästa helg är Ericas examen, sen ska jag och madde iväg till sthlm för fotografiska och träffa jonas. Sen ska jag försöka komma iväg till Romme (?) med finaste vännerna innan Alperna närmar sig. Jag räknar med att skolan ska fungera som under hösten mellan varven - alltså att jag ska hålla det flytande och klara alla deadlines och tentor. I vår väntar två träffar nere i Skövde med min klass. Ska bli så kul!

Efter allt detta är det påsk och eventuellt en resa till Barcelona. Hur/När blev mitt liv så bra?

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack för en jättefin dag! Vad fin klänningen var, väldigt mycket du och väldigt snygg :) Du kommer göra succe!

2012-01-08 @ 17:58:16
Postat av: jen

taaaack så mycket! ja det var en toppendag!

2012-01-10 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback