run the world.

Tjoho, vaknade av solen kl.08 idag. Gjorde frukost (bästa målet på dagen) gjorde lite skolarbete. Nu har jag precis kommit in från min löptur, blev det drygt 10 km. (jag har hittat inställningen så nu räknar min runkeeper i km istället för miles). Sista 3 fick jag ont i höften som sedan spred sig till knät, misstänker att min pronation påverkar..

Dagens tips: Timbuktu - Pusselbitar. Skivan är Timbuktu sammanfattat på en (plus en) skiva. Ni kan ju tänka er resultatet.
Nuuu ska jag duscha för snart kommer Jonas och Em hit till Uppsala, vi iväg och fika en sväng innan dom åker vidare upp till Härnösand. Ha en fin söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Terese

Wow, good job Jempa! Du brukade ju aldrig springa så långt förr :) Triiiist dock med höften och knät. Dags för nya löpardojor kanske


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback