måndag

Usch vad jag sov dåligt inatt, vaknade vid halv tre och somnade om vid fem, lagom till att klockan ringde en halvtimme senare.

Så här ser jag ut nu för tiden när jag pinnar iväg till jobbet på mornarna. Känns skönt att man har vuxit upp och insett att det är sjukt ovärt att frysa. Skalbyxor på.



Igår lagade jag storkok till middag, helstekt kyckling i ugn, grönpepparsås och blandmos bestående av vitkål (?) och broccoli. Både min bror och mor frågade nyfiket om jag skulle ha middagsgäster, icke! men det kan man tro med tanke på den mängd mat jag lagade. TUR att jag har diskmaskin. Tre kastruller, en stekpanna och en ungsform senare så var maten klar. Pretty good.



Nu: ut i kylan för löptur och sen läsa artikel och skriva klart inför veckans webinaruim. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback