Hej! och Hej då! :)

Hej hej.
Nu har stunden kommit. Om en timme ska jag sätta mig på bussen ut mot Arlanda och vidare mot älskade Chamonix, Mont Blanc tillsammans mina fina bröder.

De senaste två veckorna har varit tuffa. Riktigt tuffa. Men jag gjorde det. Jag har kämpat med jobbet som har varit helt galet överbelastat och med skolans labbar. Men Jag gjorde det. Allt är klart och nu får jag en hel vecka utan press från skolan och jobb. Visst, jag har med mig min dator för att påbörja arbetet av hemsidan och boken inför tentan men jag ligger mer än väl i fas med skolan.

Den här veckans stress resulterade i brutna regler i biltrafiken, punka på cykeln, överansträngd hälsena och trasig skärm på telefonen. Tror det var någon som försökte tala om för mig att växla ner.

Jag hade nog inte klarat mig igenom det här utan att gå in i väggen om det inte vore för stöttning från fina vänner och bekanta. Jonas har varit en otrolig pedagog för mig, trots att han egentligen inte behövt. D har fått mig att inse att jag måste kolla upp mitt löpsteg. Välbehövliga pratstunder med fina tjejer.




Överlycklig tjej i nya sneakers, och nyklippt hår. Ett måste när man hänger på afterski i en fransk alpdal.
Med ett varmt hjärta åker jag nu.Hej då! Kanske uppdaterar under resan beroende på hur det går med internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback