Hej torsdag.

Alltid när det blir uppehåll här på bloggen är det skolan som styr mitt liv. Den här veckan har mina dagar sett ut som följande:

07.30-16-30 jobb
hemgång
17.00-19.00 löprunda och mat
19.00-21.30 Skola
21.30-22.00 Läsa och dator
sova

Men idag! Då är det inga skolträffar och det regnar ute så då har jag helt plötsligt tid till annat. När jag kom hem från jobbet hade jag haft besök i lägenheten. Dalakarlarna hade varit inne hos mig och ställt mina fönster i köket. Nästa vecka ska jag plasta in hela min lägenhet för då ska mina fönster upp upp upp.



..och jag har haft kläder från förr. Är det jag som inte hänger med i modet eller är det modet som inte ändras nämnvärt? Antar att det är en kombo. Tecken på att jag är vuxen..



Jag hoppas regnet ger sig så jag får komma ut och röra på mig lite. Nackdelen med att säga upp sitt gymkort är att det blir svårt att träna dagar som dessa.

Imorron är det aw och spelkväll med några från jobbet och sen närmar sig kvalborg och valborg med stormsteg. Vi har storslagna planer och det kommer bli skitkul rent ut sagt. Fan vad gött att fira, umgås och skratta med människor som ger mig lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback