HemmaHelg

Helgen hemma var fin. Kort men fin. Kan nog sammanfatta lördagens familjemiddag med: Gotlandstryffel, kantareller, mör hjort, goda ostar, efterrätter med choklad och hjortron.
Vi borde ha familjemiddagar oftare, vi är rätt dåliga på gemenskap i vår släkt men när vi väl tar oss tid till det så blir det bra!



Jag hade tänkt att ta lite kort på mig själv och min familj under helgen men jag glömde liksom bort det. Den här tog jag iaf när jag skulle visa J vart jag pluggade och varför jag trivs så bra hemma hos min pappa.!

Pappa håller på att renovera och bygga om hemma hos sig. Nya möbler och fina tavlor som äntligen kommer upp. STORA fönster så man kan njuta av den otroligt fina havsutsikten, Solumshamn.

I övrigt hann jag träffa och gratta Lisa i efterskott, träffa söta Lykke och gå en väldigt fin höst/hundpromenad med mamma + bättre hälft. Och plugga så klart!

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter verkligen som en jättefin helg hemma!

Postat av: M

Riktigt tjusigt läge...

2011-10-20 @ 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback