Du kommer ramla av stolen och falla fritt.

Onsdag, nog den värsta onsdagen sedan jag minns inte när. Eller den var ju inte värre än tisdag iaf. Tänk om magkänsla kunde prata, och sätta ord på det man faktiskt känner. Det vore väldigt väldigt användbart i förebyggande syfte.
Hett vatten över min kropp, ungefär så kändes det när du viskade orden som raserade min fina värld. Viskade efter att jag bett dig säga som det faktiskt var. Att bara vara ärlig. Viskade efter att jag haft dåligt samvete över de där småsakerna i vardagen som blir stora när man egentligen inte har något att bråka om alls, efter att jag öppnat mitt hjärta och visat dig hela min värld utan att kräva något tillbaka.

En ruskigt glad tjej i slutet på sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: Terese

Livet som ler och skrattar kan vända om på en sekund och peka Fuck you åt en mitt framför näsan. Fy fan, vad man ska gå igenom. Tur man inte vet all skit innan det händer, då skulle man fan inte orka alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback