.

Jag och min mamma har gjort en plan. När hon fyller 60 år ska vi sitta på en varm strand i ett land långt borta. Vi ska summera de här tio åren och blicka tillbaka. Blicka tillbaka och påminnas om allt vi lämnat för att sen se allt det fina som i framtiden kommer vara nuet. Jag har redan fått en sneakpeak och det ser så lovande ut.





Unknown

Nu sitter jag med en kopp te. Jag var i sthlm igår och träfade Jonas och fick en kombinerad 25-års present och julklapp. Téet jag nu sitter och dricker. Genomtänkt är ordet.

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack snälla för tipset :)

Ska hålla ögonen öppna!

kram

Postat av: T

Vad härligt det låter! Alltid fint att ha saker att se fram emot!

2011-12-11 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback