Hej då 2011!

Äntligen. Nu är det hej då! Hej då 2011 och allt vad det innebär. Kickar igång året på bästa sätt i Sthlm och sen drar vi vidare mot arlanda och Italien. Har varit hemma drygt en vecka och haft det helt galet bra. God mat, umgåtts med familjen och träffat finaste vännerna. Bara omgett mig med människor som ger mig energi istället för de där som tar energi. 

Det ska vara mitt löfte till mig själv inför nästa år. Att omge mig med människor som får mig att må bra. Jag känner på mig att 2012 kommer bli ett fint år som innebär nyheter och förändringar till det bättre. 





Nu är det hej då, vi ses nästa år då jag är tillbaka i Svedala igen.
Ta hand om er så länge.

Kommentarer
Postat av: T

ärligt, det tror jag med!

Ha det nu så gött i Roma!

2012-01-01 @ 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback