en perfekt helg

Tess beskrev våra fina helgvanor för Herr snobb, som vi så fint kallar honom och så här lät det:

"går upp i hyfsad tid och gå o träna..Sen brukar jag och jen gå hem och duscha och fräscha till oss och sen gå ner på stan, gå och lunch ngnstans tex panini och äta deras jättegoda sallad och sen gå på stan och kanske köpa något att ha på sig på kvällen eller så

Sen går man hem och laddar för kvällen med ett glas vin och bra musik, provar lite kläder fixar mejken innan man sluter upp för att festa all in

jag tycker det är en perfekt helg, för mig är det det"

Och klart det är en perfekt helg, helt klart!


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja fan, är det några som kan det där med att verkligen ta tillvara på en hel helg så är det du och jag Jempan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback