Det kanske inte är så självklart alla gånger

Idag har jag varit en sväng på stan, hittade en svart sammetskjol som jag tänkte ha ikväll. Vi ska på Norrlands som har 04 släpp. Ojoj vad jag har börja lära mig alla dessa uttryck som studenterna använder sig av i denna stad! I Umeå skulle vi väl säga att de har eftersläpp till 04.

Ibland får jag en sån där blixt-saknad av Umeå-tiden. Allt var så självklart då.
Men jag är tacksam för det jag har idag också, tro inte annat.!

Har även bokat biljetter hem till H-sand. 20:e åker jag upp, kommer ner till Uppsala den 30:e för att fira nyår här. Känns skönt att ha givna Nyårsplaner i ytterligare en ny stad. Undra vart det blir nästa år..(?)


Kvällens låt:

 


Ha en fin kväll så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback