Dags att åka.

Nu har jag precis ätit lite lunch efter praktiken.
Var en intensiv, kort dag och det var ganska skönt. Något som var mindre skönt var när vi skulle köra ut ett gäng hjälpmedel till en flicka, så skulle vi pressa in en duschstol, rullstol (passiv sådan) höj och sänkbar rygg till hennes säng samt en Lyft i en skåpbil! Och denna lyft lyckades jag och handledaren köra upp på min tå i samma veva! Aj, inte skönt kan jag lova så nu sitter jag här med en blå nagel. Min första sådanna nagel för övrigt.

Kliver någon mej på fötterna ikväll så kommer den personen få smaka lika mycket som jag, det är ett som är säkert.
(Vi ska ju ut, så risken finns..)


Hittade denna från i somras, var en fin kväll det!

Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: liz

Det var en fin kväll med god mat :) Ajaja tån! TA på kängor med stålhätta så det inte känns om någon kliver på dig! Ha en trevlig all helgona helg!

2008-10-31 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback