barrskog

Vilken bra dag jag har haft än så länge
så skönt att vara hemma.

Var och åt lunch på stan med mamma och pappa, grymt god lunch!
Sen for jag en sväng till min mormor, sa hej och kollade läget lite

Och nu har jag ganska precis kommit in från hundpromenaden som var så grymt härlig.
Att gå i skogen själv med dom två får en att bli inspirerad. Jag har kommit in i ett träningsflow känner jag.
Återfått suget till spinning som varit borta ett tag, känns riktigt bra.
Och nu längtar jag lite till våren och löpning, vet inte riktigt om känslan kommer hålla i sig men jag hoppas haha.



enjoy

Kommentarer
Postat av: Tess

Härlig dag det låter som!
kanon om du hittat igen motivationen, då kan du ju ge mej lite när vi träffas igen! ha det fint hemma i helgen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback