söndag

Idag har jag varit bakis kan jag lova! Drog iväg till Lärarhuset vid två tiden och trodde att vi skulle ha genomdrag med spexet men icke! Där satt vi i fyra timmar och rullade tummarna som andra ufon! Drygt..Men vid 18.30 började vi packa in på teatern så nu börjar det närma sig! Spännande.

Igår var kul, men som sagt bakis idag efter ett par öl förmycket igår. Hade en trevlig kväll men dagens fråga är varför jag betalade in mej på villan när dom andra stod utanför och dividerade om vi skulle dra till Corona istället, som sedan slutade i det sistnämda. Så jag betalade två inträden igår, inte smart.

image145
Heléne, Linda, Tess och jag igår.

Nu är det dags sova, mycket trött vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: tess

Jag kan berätta en sak för dej Jen, o det är att det inte va ngn som dividera om Corona innan du kom tillbaka ut o började härja om att gå dit. Samtalet handla mer om ifall vi skulle stanna eller åka ner på dåliga gatan. Men vi ställde upp för laget, jag o Helèn, det är vad vi gjorde haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback