jag hatar posten

jag vet "hata är ett starkt ord" men det skiter jag i!
dom har snott min nýckel! ja för hur annars kan man förklara att mitt brev som jag skickade igår innehöll allt utom nyckeln som jag skickade till filippa.
jag och mamma gjorde iordning brevet igår så att det skulle vara omöjligt för nyckeln att trilla ur.
men ändå är den borta.
nån har öppnat brevet för att sen stänga limgrejen igen.
inte okej någonstans kan jag tala om.
både filippa och mamma trodde på den teorin så då gör jag det också!
och inte nog med det, då ska dom vara seg och inte fatta ett skit på posten här i stan då man försöker tala om för dom vad som hänt.
Sno nån annans grejor nästa gång!
LESS!

filippa skulle ha min nyckel för att hämta mitt pass som jag har i lägenheten.
Vi ska ju till grekland (om allt går som det ska)
men tydligen inte.

Nu ska jag tröstäta lite glass
hejdå

Kommentarer
Postat av: flips

fy fan jävla post

Postat av: Terese

Men åhh va drygt!

2007-06-28 @ 22:39:15
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Ibrahimalise

Keep safe. Look out for one another.

2008-08-26 @ 10:59:10
URL: http://ibrahimalise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback