ett hundliv

jag trodde ju att denna vecka som hundvakt skulle vara en slapp vecka
men ack så jag fick bita i det sura äpplet! haha

kunde snabbt konstatera att:
1. INGEN sovmorgon här inte, ute senast kl 09 för hundarna ska ha sin 40 mins morgonpromenad
2. Fyra långa promenader om dagen, man hinner inte med så mycket annat mellan dessa skogsvandringar
3. Jag håller på att bli som min mor, dvs "hundarna först"


Men dom är söta iaf! plus att jag rör ju på mej mer än vad jag vanligtvis gör en solig sommardag!

men just nu hoppas jag på fint väder till helgen av två anledningar:
StorsjöYran = jag behöver inte vara hundvakt längre, för då dumpas dom hos en bekant till mamma.


Nu ska jag iväg på s.k HundSpring med hundarna, vet inte riktigt vad det är än men det ska nog gå bra haha
Dagens låt:  Who let the dogs out - med??

so long


Uppdatering:
HundSpring var en promenad med cirka 8 andra hundar och dess ägare, dvs busiga hundar i skogen, kaos. vilket resulterade i att jag och en liten pojke (vars namn jag fortfarande inte kan) blev borttappade i skogen!
Inte helt okej! var borta i cirka en halvtimme,. men tillslut, med hjälp av mitt obefintliga lokalsinne så hittade vi hem igen.
men efter 1 ½ timmes promenad + duschning av Leia och Elsie och sedan matning så sitter jag nu här, HELT SLUTKÖRD! 

Kan konstatera att HundSpring inte var nåt för mej.
Over and out, Jen a.k.a (acka) HundKvinnan


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha faan va kul Jen, du kan du haha

2007-07-25 @ 07:02:42
Postat av: Gautegry

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback