fem veckor itaget

lugna dagar. Den här fysiologikursen har verkligen tagit en lugn start. Skönt med sånna här korta dagar.
Börjar 08.30 slutar vid 11.30 helt galet slappt!

Börjar bli lite less på umeå nu..vill ta studieuppehåll och fara iväg nånstans..
Skulle vara så skönt att slippa tänka på skolan och allt annat här uppe. en ny plats!
Fly från vardagen, skulle det vara nåt?
frågan är om det är värt att vara ledig ett år för att komma till en helt ny klass..hm



Dagens låt: Lars Winnerbäck - Fria vägar ut


Kommentarer
Postat av: helen

nu blir jag lite nervös

2007-01-24 @ 14:33:59
Postat av: Tess

Hahaha, ja varför inte. Det svåra är att ta det från tanken och att sätta det i verket i verkligheten.. Men visst faan kan man drömma.

Postat av: linda

vaddå? kan du inte vänta 2 år och dra iväg med mig sen då.

2007-01-25 @ 11:18:34
Postat av: flips

:O!! tänker du försöka övertala mig att inte flytta om du ska dra!?! fy fan vilken stil!=) då flyttar jag till linköping!

2007-01-26 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback