home

har hunnit med åre och varit hemma nu i nån dag så där... var tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder från åre  men bloggen strular så mycket för mej så jag orkar inte just nu.. får se om jag lägger upp några längre fram!

är riktigt skönt att vara hemma men jag saknar flippen mittemot... inte samma sak hemma utan henne!
hur ska det gå isommar?? det är den stora frågan!

men annars har det bara varit skönt än så länge, ska väl jobba torsdag fredag vilket blir mindre härligt men imorron ska jag iaf träffa lisa och kanske gå på stan och fika lite, blir nog nice!

idag har jag kännt lugnet, varit hos mormor, tagit det lugnt vid pianot och handlat på ica, riktigt lökigt! men sånt behövs ibland anser jag!

So Long!


Kommentarer
Postat av: helen

haha härligt lökig du är då! haha, jag ska väl inte säga nåt..inte tagit p åmig kläder än hm....

2007-04-10 @ 16:39:39
Postat av: Tess

Hahhaa faan va härligt Jen. Påsk-"lovet" är till för att lökas på!

Postat av: linda

tror alla vi är lika lökiga haha :)

2007-04-11 @ 14:42:44
Postat av: flips

jag kommer ju vara hemma i juli=D eller iaf ledig:P eller kanske inte ens det, hemtjänsten då ju;) lätt! kändes som jag var med om 2 av 3 av dina tidigare glömskheter! JÄH!

2007-04-11 @ 23:54:02
Postat av: Lisa

Skitkarl sprickor i foten så vår fika blev off!! Men på LÖRDAG då jävlar!! då blire fika av! =) Pussgummsan hoppas inte dammet tar knäcken påre på norrlands! pöZZ

2007-04-12 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback