Att tänka cement och järn

Ja då var man hemma igen då. Känns konstigt och bra. Har för tillfället inget rum, pappa håller på att lägga golvvärme och nytt golv i rummet så jag känner mej lite vilsen just nu :)

Hemfärden igår var väldigt intressant. Petra och Daniel som jag åkte med lovade mej att det skulle gå både sabbare och billigare att åka bil med dom än att ta bussen själv. men efter ca fyra h och inte hemma så började jag tvivla :)
Nä det var inte deras fel, vi fastnade i en bilkö i över en timme och sedan blev vi så hungriga att vi bara "måste" åka in i övik och köpa hamburgare.
Men vi hade trevligt i bilen så det gick ingen nöd på oss. Katten nisse var nog lugnast av oss alla genom att glida omkring i bilen lite lugnt och kolla på utsikten.

Tack Petra och Daniel för en trevlig resa hem, hade mycket roligare med er än om jag skulle åkt bussen!

På tal om cement och järn så tipsade petra om att är man kissnödig och sitter i bilkö så ska man tänka på något hårt, typ cement eller i värsta fall järn. så tack Petra för tipset :)

Årets bästa nykomling: Garnganget!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ett mkt bra och välprövat tips..se på mig jag klarade mig ända till MAX. Tsss. HA ett bra lov. Se ya!

Postat av: Helen

haha men det är väl roligt att stå i bilkö? haha.

2006-12-21 @ 11:43:43
Postat av: Jacobmargrete

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 15:49:20
URL: http://jacobmargrete.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback