lördag i lite bilder.

Idag har varit en helt vanlig lördag. Jobbfesten igår var kul, träffades hemma hos en kollega och tog en fördrink på hennes balkong. Det var ju liksom perfekt väder för en drink på en solig balkong 6 våningar upp! Gick dock hem ganska tidigt för jag var så trött efter jobbveckan.

Idag kickade jag igång dagen med en god frukost, äter tom hårdbröd på helgerna när jag hinner sitta ner och äta en längre stund.




Sen blev det en löptur (8 km), svalare idag så det gick bättre att ta sig runt än igår. puh!



Sen dusch och målade mina tånaglar (det händer iiiinte ofta kan jag lova) och hoppade i lite andra kläder. Hann ligga ute på innergården och läste lite. Sen har jag haft grupparbete ett par timmar (är g.a.l.e.t less på det här grupparbetet nu kan jag lova. Ge mig sommarlov och ge mig Barcelona nu tack!)





Ja, det var väl min lördag i en kort sammanfattning.


Nu ska jag ta och hoppa i ett par jeans istället och gå iväg till Erica, ikväll ska vi äta popcorn och se Eurovision, synd att det börjar så sent bara 21 (hur tänkte dom där..?) Lär ju inte orka vara vaken och se hela, hm.

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Kan du hjälpa mig i en fototävling och rösta på bilden på min dotter när hon ligger på sin pappas arm? Vi är nummer fyra (4). Idag söndag är sista dagen att rösta innan tävlingen avgörs. Snälla rösta här: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html



Du får såklart en länk hos mig som visas för över 600 läsare, om du hjälper mig :) Tack!

2012-05-27 @ 09:52:48
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback