Var försiktig när du kasta sten, du kanske upptäcker att du står i ett glashus.




Ikväll har jag hunnit med en promenad och tittat på tv! Fatta den, tv. Var inte igår jag kunde spendera en del av kvällen vid tv:n. Galet skönt att bara sitta i soffan utan en massa möten och deadlines i skolan. Nu börjar kurserna närma sig sitt slut och mest glad är jag för det. Nästa vecka är det tenta igen och sen lugnet ett tag. 



Igår när jag öppnade mailen på jobbet hade jag fått ett trevligt mail från min chef "Jag föreslog dig som representant från enheten till Umeå-konferensen för ledningsgruppen, vill du åka?". Så i maj bär det av till Umeå för första gången sedan jag tog examen och härligt ska det bli. Boende på Scandic och flyg dit/hem för två dagars konferens. Ibland blir jag påmind om varför jag fortfarande arbetar på min arbetplats.



I övrigt har jag haft onsdag i mitt huvud idag, inte tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback