tystnad och ingenting, trodde jag var klar med den sortens beteenden.

Guten morgen. Usch vilket tråkigt väder det är ute idag. Igår var jag hemma hos Sofia och åt falafel för första gången, blev väldigt förvånad att jag tyckte om det. Bra, för jag behöver få in lite mer vegetariskt i min kost så det ska jag definitivt göra själv. Passade utmärkt till sallad dessutom, plus i kanten. Två shotar ute på nationen och jag är inte det minsta bakis, tack och lov!

Idag ska jag ta mig ut på en löprunda och senare måste påbörja min rapport som ska in på måndag. Lugn dag helt enelt. Imorron ska jag Erica och Madde träffas för att styra upp Barceloooona. Våren börjar närma sig och jag gillart!



Tevlig lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

En del brukar säga att hallomi är muminkött också..barbariskt! vem vill äta ett mumintroll de som är så snälla?

2012-03-19 @ 08:22:59
Postat av: Jen

haha ja det har du helt rätt i faktiskt, men sen är ju du lite mumintrollsnördig också :)

2012-03-19 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback