Webdesign och IDA2

Har påbörjat ett nytt grupparbete med folk som inte läser kog.vetarprogrammet som jag gör. Dessa människor jobbar på reklambyråer främst i sthlm eller läser it & media i sthlm, dom har alltså koll på arbetsmarknaden. Och hej och hå, "ALLA reklambyråer i sthlm söker interaktionsdesigners nu", musik i mina öron? Hell yeah.

Utvecklingen har tydligen sett ut så de senaste tre åren och det pekar fortfarande åt samma håll. Förhoppningsvis hinner inte trenden svänga innan jag blir klar.


Old pics från Umeå-tiden:


Hittade den där toppen i min garderob, den är ju fin! Ska användas i vår till kjol eller jeans och klackar.
Åh ge mig vår nuuu!


Imorron åker vi till Romme, ska inventera mina skidgrejor så allt finns redo. Skydd, hjälm, pjäxor, skidor, stavar, googles, underställ und so weiter ska med.


Nu ska jag ut på en löprunda, sen läsa i "användbarhetsboken", ikväll är det film med Erica och Madde. Lugn och fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback