Onsdag - mitt i veckan.

Ikväll har jag suttit med en rapport som behövde komplettering. (Man kan ju tycka att efter snart fyra år på universitet/högskola och c-uppsats i bagaget så borde jag kunna det här med referenshantering. Icke!

Om jag ska vara ärlig tycker jag det är fruktansvärt tråkigt med referenser och jag tänkte att, kaaanske kunde jag komma undan de första kurserna på a-nivån. De var petigare än jag trodde...

Har hunnit med vardagsrundan och funderar kring när jag ska hinna med ett gympass den här veckan. Kaaanske ska jag ta och testa gymmet på jobbet istället för att få tid till actic, hm. Svårt det där med nya miljöer.
Aja, det är onsdag idag och jag tänkte mest säga, Hej!


Ps. Förra veckan fick frågan vad jag vill bli när jag är klar med skolan. Interaktionsdesigner kanske?
Fast vem har sagt att jag är klar om tvåkommafem år? ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback