morgonstund

Min favoritstund på helgen är helt klart morgonen. Utan tvekan. Att vakna vid åttatiden och göra iordning en god frukost och sen dricka kaffe efter det. Frukostproceduren ska gärna pågå i en timme eller så. Skumma igenom nyheterna på både internet och på tv:n, i lugn och ro. Den här tiden på dygnet trivs jag väldigt bra att vara själv, utan att behöva ta hänsyn till någon annan.


I höstas träffade jag en kille ett tag, vet inte om det var han eller jag själv men det blev aldrig riktigt så där härligt på morgonen. Antar att det kanske var han Och jag som var problemet.

Mitt "ex" och jag kunde ofta äta frukost i sängen på helgerna, det var mysigt. Kommer dock inte riktigt ihåg om det var så där härligt som jag ofta kan känna med mina helger numera. Borde nog kommit ihåg det isf haha.

Pricken över i:et just nu är att alpinsäsongen är i fullrullning, igår var det damerna och just nu visas herrarnas åkning. Byggmark förvånar och gör ett hyffsat åk.





Kommentarer
Postat av: Terese

Jag håller helt med, morgonstund har guld i mund! Stor frukost och lugn och ro är det bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback