lördag i Uppsala

Startade dagen med en cykeltur och svängde förbi ica på vägen och handlade lite god frukost. Sen tog jag mig ut på en lite längre löptur (hinns inte med på vardagarna och det är inte speciellt inspirerande att springa i mörkret) så då fick det bli 8 km iaf, hade orkat betydligt mer egentligen men det är klurigt att räkna om miles till km så då avrundade jag medan det fortfarande kändes roligt. Det är viktigt att träningen är harmonisk för mig, den där grejen att hetsspringa en gång i veckan tills pulsen nästan spricker är inte riktigt min grej.

Bjuder på den här bilden idag, det är ju trots allt bara en mage, big deal?

Kommentarer
Postat av: M

8km utan problem, bra jobb!

2012-02-11 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback