Söndag.

Igår var jättetrevligt, psykologstudenter, apotekare och kog.vet.student/arb.ter = intressanta samtal om alkolister och hjärnans påverkan av droger (läkemedel) och begär. Åt kanske universums godaste kladdkaka tillsammans med en sjukt god kaffedrink. Kom hem cirka kl.01 och var väldigt nöjd med det.

Idag har jag pluggat en del. Jag pratade med madde om det där igår. Alltså alltid när folk frågar vad jag ska göra eller så fort jag gör ett inlägg här så handlar det alltid om plugg och skolan. Då sa hon något klokt.
- Jamen det är samma för mig, men jag nämner det så ofta för det är inte betungande som det kanske kan låta. Det är en del av vardagen Och man hinner med annat också, även om man inte nämner det.
Jag pluggar istället för att titta på tv. 



Imorron ska jag åka till Östhammar och påbörja två veckors tidsregistrering. Kul, verkligen. Ska försöka hinna prata med min chef också. Viktiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback