onsdag.

Jag har funderat så mycket över den här sidan. Ska jag spärra den ? Alltså det är ju inte direkt så att jag skriver för någon annan.
Ibland önskar jag väl bara att jag kunde skriva mer fritt. Utan att behöva bry mig i vem som läser och inte har rätt att veta vad jag gör eller inte gör.


Jag borde ligga i sängen och sova nu. Jag har knappt pluggat ikväll men jag har skrattat så mycket. Jag har suttit framför den här datorn och tiden har flugit iväg. Verkligen flugit iväg. Jag är väldigt lycklig i min nyfunna vän. Musik är ett redskap till så mycket. Jag har äntligen premium nu och är tusen låtar rikare.

Allt jag försökte få fram nu är väl, jag mår bra! Alltså jag gör ju det. Jag har så länge väntat och egentligen längtat efter det här. Det var inget jag kunde göra själv, det enda är väl att det borde ha skett för sex månader sedan. Inte för för några dagar sedan. Det är något jag aldrig kommer förlåta.
Det Var Så Själviskt. Jag ska ta hand om mitt hjärta nu framöver, inte låna ut det till någon som inte tänker vara rädd om det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback